joi, 2 septembrie 2010

Lenny LeBlanc - Rainbow Song

If I was a rainbow I'd show my colors for You
If I was a songbird I'd sing my song for You
And if You take the sun and the moon
Take away the stars at night
Your faithful Word will always be my light

Beautiful such a miracle
That You would give up Heaven just for me
All I wanna do is fall more in love with You
This world doesn't owe me anymore
And one thing that I do know for sure

Dac-aş fi un curcubeu mi-aş arăta culorile pentru Tine
Dac-aş fi o pasăre mi-aş cânta cântecul pentru Tine
Şi dac-ai lua soarele şi luna
Şi stelele din noapte
Cuvântul Tău credincios va fi lumina mea întotdeauna

Ce minunat e acest miracol
Să părăseşti cerul numai pentru mine
Ce-mi doresc este să mă îndrăgostesc tot mai mult de Tine
Această lume nu mă mai stăpâneşte
E lucrul de care sunt cel mai sigur

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu